Financiële zaken Financiële zaken

Bankrekeningen Gereformeerde Kerk

• Gereformeerde Kerk (College van Kerkrentmeesters) NL05 RABO 0321 2006 24
  • Diakonie Gereformeerde Kerk NL42 RABO 0321 2049 05
  • Werkgroep ZWO Gereformeerde Kerk NL37 RABO 0321 2023 76, deze rekening alleen gebruiken voor het ZWO-project (2023-2024: project Shade)
  • Maandblad Appèl NL05 RABO 0321 2006 24 t.n.v. Gereformeerde Kerk, o.v.v "Bijdrage Appèl"
Collectebonnen
Collectebonnen van € 1,- (in bedragen van € 20,-) en/ of collectebonnen van € 1,50 (in bedragen van € 30,-) kunnen besteld worden via het rekening nummer van de kerk: NL05 RABO 0321 2006 24.
Graag bij uw overmaking uw keuze voor een collectebon van € 1,- of € 1,50 vermelden. De op deze wijze bestelde collectebonnen zijn aftrekbaar voor de belasting. Na ontvangst van de betaling zullen de bonnen bij u bezorgd worden.
Vragen
Voor vragen kunt u via de mail terecht bij de penningmeester van de kerk (College van Kerkrentmeesters).

ANBI ANBI

Een ANBI is een algemeen nut beogende instelling. Dat betekent dat ieder die een gift geeft, dit van de belastingdienst mag aftrekken van de inkomstenbelasting. Een instelling kan alleen een ANBI zijn, als ze zich voor minstens 90% inzet voor het algemeen nut.

De verschillende onderdelen van de Gereformeerde Kerk Geldermalsen zijn geregistreerde ANBI instellingen:

• De Gereformeerde Kerk Geldermalsen

• Diaconie van de Gereformeerde Kerk Geldermalsen

De ANBI gegevens van de Gereformeerde Kerk Geldermalsen vindt u hier.
De ANBI gegevens van de diaconie van de Gereformeerde Kerk Geldermalsen vindt u hier.
Het beleidsplan van de Gereformeerde Kerk Geldermalsen en haar diaconie vindt u hier
De visienota van de Protestantse Kerk in Nederland vindt u hier.